.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه در سپاه مازندران با حضور ذوالنور
مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه در سپاه مازندران با حضور ذوالنور

جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اعلام اينکه سکوت برخي خواص در کشور موجب گستردگي فتنه‌هاي اخير پس از انتخابات رياست جمهوري شد، از اطلاعات اخيري در اين زمينه خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري ظهر يکشنبه در مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه در سپاه استان مازندران اظهار داشت: از چهار سال گذشته با وجود حمايت‌هاي مقام معظم رهبري عده‌اي براي نابودي اين دولت فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام دادند.

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي درطول 30 سال فراز و نشيب‌هاي فراواني را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: فتنه دولت موقت، بني صدر، گروهکهاي مزدور و ترور 16 هزار شهيد، خلق مسلمان، ماجراي شريعتمداري، قائم مقامي رهبري، هشت سال حاکميت دوران اصلاحات و در پايان نيز آشوب پس از انتخابات رياست جمهوري بود که انقلاب اسلامي با پيروزي اين فتنه‌ها پشت سر گذاشته است.

ذوالنور فتنه اخير را به فرموده مقام معظم رهبري فتنه‌اي عميق و گسترده عنوان کرد و اظهار داشت : تاريخ انقلاب فتنه‌هاي بزرگترين از جمله تجمع‌هاي 10 هزار نفري توسط مسعود رجوي در استاديوم آزادي را ديده است ولي براي اينکه چهره نفاق براي هميشه نمي‌تواند زير نقاب پنهان بماند، با هوشياري ملت ايران اين فتنه‌ها تاکنون به جايي نرسيده است.

وي با بيان اينکه برخي افراد با ماسک خط امام و انقلاب عده‌اي از مردم و جوانان را فريب دادند، تصريح کرد: در مشکلات پيش آمده در انتخابات اخير، تنها بحث انتخابات و شخص پيروز نبود، چون بالاخره يک نفر بايد در انتخابات پيروز شود؛ ولي اعلام عدم صلاحيت قانون براي افراد شکست خورده در طول انقلاب بي‌سابقه بود.

به گفته وي، يکي از کانديداها در روزهاي اخير خط قرمزها را رعايت نکرده و حتي با جمع آوري اساتيد دانشگاه و برخي نمايندگان 52 محور اساسي را براي ادامه نهضت پس از انتخابات تبيين کرد که حتي يکي از اين موارد براي محاکمه در دادگاه‌هاي انقلاب کافي است.

جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: از مدت‌ها قبل با امکانات فراوان و ايجاد سازماني به نام راي با 300 هزار عضو با ساختار شرکت‌هاي هرمي قصد ايجاد انقلاب مخملي و براندازي نظام را داشتند. وي يادآور شد: اين سازمان به افرادش دستور داده بود که در صورت قطع پيامک، تلفن، اينترنت و سايت فيس بوک، دستورات را از شبکه بي.بي.سي دريافت کنند.

ذوالنور در خصوص ابعاد گسترده اين فتنه در داخل کشور خاطرنشان کرد: يکي از روزنامه‌هاي پر تيراژ کشور متعلق به يکي از کانديداها 10 خبرنگار را به بهانه پوشش خبري يک مسابقه فوتبال به يکي از کشورهاي عربي فرستاد که اين افراد نه تنها در اين مسابقه حضور نيافتند، بلکه آموزش‌هاي ويژه‌اي را براي ساخت مواد منفجره و ايجاد انقلاب مخملي در مطبوعات فرا گرفتند.

وي با عنوان اينکه دو روز قبل از انتخابات در تهران و شهرهاي اطراف قحطي بيل و کلنگ شده بود، گفت: کليه امکانات آشوب از جمله باتوم برقي، موبايل ثريا و گاز اشک‌آور در اختيار آشوبگران قرار گرفته بود.
به گفته وي با پرتاب يک گاز اشک آور از سوي نيروهاي بسيج و انتظامي به آشوبگران، در عوض با پنج گاز اشک آور پاسخ مي‌دادند.

جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران حمله به حوزه 117 تهران را توسط آشوبگران يکي از عمليات گسترده و سازماندهي شده اعلام کرد و يادآور شد: بسيجيان در يک مقاومت يک ساعته تنها هزار گلوله مشقي و هوايي شليک کردند، ولي با راهيابي آشوبگران به داخل حوزه به علت وجود 300 قبضه سلاح در آن با شليک مستقيم دو نفر کشته شدند.

وي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري بسيار تلاش کردند تا کانديداها را از آشوبگران جدا کنند، اظهار داشت: برخي کانديداها حتي براي اين افراد کشته شده مجلس ختم برگزار و سفارش براي تداوم اين مجلس نيز کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1388
دروغ هم حد اندازهاي دارد آن هم از جانب يك روحاني ،پس بي دليل نيست كه اعتقادات مردمي سست شده است.
فربد 29 تير 1388
شهرهاي اطراف تهران بنا بر اعلام نتايج آرا 75 درصد به احمدي نژاد راي دادند چطور راضي شدند بيل و كلنگ در اختيار آشوبگرا بگذارند ؟ حالا كلنگ استفاده ميشه اما بيل به چه دردي مي خوره ؟ ميشه دقيقا بگين كدام شهرها بيل و كلنگ ناياب شده بود تا دستگاههاي امنيتي اين مناطق را شناسايي كنند و به سزاي اعمالشان برسانند
نا شناس 30 تير 1388
این اقای تازه وارد تحلیل های اب دوغ خیاری وارداتی به استان اورده نکنه فکر کرده اینجا ادمهای ابله زندگی میکنند نه جان برار اینجه مازندرون سرزمین فرهنگستان و عالم پرور و شیعه و خصلت شیعه تدبیر و اندیشه و فکر است نه تحلیل اینچنینی برو جای دیکر سفره پهن کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.